суботу, 6 квітня 2024 р.

7 квітня - Всесвітній день здоров'я

 

«Доброго здоров’я!» – так вітаються наші співвітчизники, а коли прощаються кажуть «Бувайте здорові!» , тобто бажають здоров’я і практично ніколи не замислюються скільки сенсу закладено у цих словах.

7 квітня кожного року відзначається Всесвітній день здоров’я. Свято заснували у 1950 році. Дата святкування обрана на честь прийняття Статуту Всесвітньої організації охорони здоров’я у 1948 році.

Метою Всесвітнього дня здоров’я є наголошення на важливості здоров’я в нашому житті, залучення людства до вирішення фізичних й ментальних проблем, підвищення поінформованості про різноманітні захворювання, надання рекомендацій щодо поліпшення самопочуття і стану здоров’я, переконання до здорового способу життя.

Всесвітній день здоров’я має на меті привернути увагу світової спільноти до важливих проблем охорони здоров’я, з якими стикається людство.

КРОКИ ДЛЯ ТУРБОТИ ПРО ЗДОРОВʼЯ

Турбота про своє здоров’я – це комплексний процес, що охоплює фізичний, психічний та емоційний аспекти. Звісно, рівень доступності та стан системи охорони здоровʼя в країні мають значний вплив на здоровʼя людини та суспільства. Однак, спосіб життя є основним фактором, що впливає на здровʼя. Ось кроки, які ви можете зробити, щоб зміцнити своє здоров’я в цілому:

Їжте збалансовану їжу. Включіть у свій раціон різноманітні фрукти, овочі, нежирні білки та цільнозернові продукти.

Підтримуйте водний баланс. Пийте багато води протягом дня, щоб підтримувати організм у належному стані.

Регулярна фізична активність. Займайтеся фізичними вправами щонайменше 30 хвилин більшість днів на тиждень.

Прагніть до 7-9 годин якісного сну на добу, щоб перезарядити своє тіло і розум.

Використовуйте методи зниження стресу, такі як медитація, йога або вправи на глибоке дихання.

Обмежте оброблені продукти та цукор. Скоротіть споживання продуктів з високим вмістом цукру і шкідливих жирів.

Уникайте тютюну та обмежте алкоголь.

Регулярні обстеження. Заплануйте регулярні медичні огляди та скринінги, щоб виявити будь-які проблеми зі здоров’ям на ранніх стадіях.

Підтримуйте соціальні зв’язки. Підтримуйте міцні стосунки з родиною та друзями, щоб підтримувати своє ментальне здоров’я.

Практикуйте усвідомленість. Залишайтеся присутніми і уважними, насолоджуючись кожним моментом і зменшуючи занепокоєння щодо майбутнього.

Зосередьтеся на позитивних думках і вдячності, щоб покращити своє емоційне самопочуття.

Знайдіть хобі. Займайтеся діяльністю, яка приносить вам радість і задоволення.

Ці кроки є основними і вирішальними на шляху до збереження та покращення вашого здоров’я. Пам’ятайте, що невеликі, керовані зміни можуть призвести до довготривалого позитивного впливу на ваше загальне самопочуття.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Участь в екохабі

        День 26 квітня 1986 року навічно вкарбувався в історію України. Аварія, що трапилася на четвертому енергоблоці Чорнобильської атомно...