вівторок, 12 вересня 2017 р.


ВИБЕРИ ЗДОРОВ’Я



     Принципи здорового способу життя, їх дотримання, цікавлять дуже небагатьох молодих людей. На їх думку, зрілість і старість так далеко, що не треба і замислюватися про це, а навіть, навпаки, здоров’я хвилює їх в останню чергу. Одні трудяться без відпочинку, накопичують багатство, а інші віддаються задоволенню – їдять шкідливу їжу, вживають наркотики, алкоголь, куріння.
      Всім відома фраза про те, що ми втрачаємо здоров’я, намагаючись заробити всі гроші, а потім витрачаємо всі гроші, щоб повернути здоров’я. Але не треба забувати: для того щоб стати щасливим, успішним, красивим і досягти чогось в житті, необхідно в першу чергу ЗДОРОВ’Я!
      Потрібно чітко зрозуміти, що ж таке здоров’я, щоб знати як зберегти його.
     Кожен визначає для себе здоров’я по-різному: хтось скаже, що здоров’я – це фізичні навантаження, ретельно продумані вправи, продумане харчування і сон для підтримки тіла у відмінній фізичній формі, лікар скаже, що здоров’я це відсутність хвороб, а психолог скаже, що здоров’я - це  емоційна рівновага, здатність вирішення проблем і травм.
Медики ділять здоров’я на декілька категорій:
    

 1. Емоційне здоров’я

 2. Духовне здоров’я

 3. Інтелектуальне здоров’я

 4. Фізичне здоров’я

    Емоційне здоров’я

    Наші емоції – це стан нашого внутрішнього світу, ставлення до себе, до певних ситуацій і оточуючих нас людей. Наскільки міцне у нас емоційне здоров’я, настільки добре у нас йдуть справи на роботі,  в школі, вдома.

Гарний настрій з ранку – це вдалий день.

   Здатність вирішувати щоденні проблеми, виходити зі стресу, виконувати свої обов’язки в хорошому настрої, швидко вивчати і запам’ятовувати інформацію - це все залежить від нашого емоційного стану. А що ж потрібно робити для підтримки наших емоцій здоровими?

   Відповідь проста - більше позитивних думок, шукай маленькі радості і прекрасне у будь-яких дрібницях життя.
 Всім відомий факт, що 1 хвилина сміху подовжує життя на 8 хвилин, так смійся частіше.

     Численні дослідження медиків виявили позитивний ефект позитивних емоцій. Наприклад, у 122 чоловіків, які перенесли інфаркт, лікарі оцінили рівень оптимізму і песимізму. Через 8 років після інфаркту з 25 песимістів помер 21, з 25 оптимістів померло тільки 6.

     Так що, робимо висновки?

     Психологи простежили, що однією з найбільших перешкод на шляху до щастя є наша нездатність прощати. 

Варто задуматися!

     В одному дослідницькому звіті говорилося, що все що ми пережили, назавжди залишається в пам’яті. Вираз «я тебе прощаю, але забути ніяк не можу» – вірно, адже коли ми не можемо пробачити людину, ми сповнені гніву, купи негативних думок, неприємних почуттів.  

  Єдиний шлях позбутися почуття ненависті – перетворити її в ЛЮБОВ!

  Духовне здоров’я

    Вдячність і віра в Бога у людей є підставою позитивного мислення і емоційної рівноваги. Ми точно знаємо, що Бог бажає нам найкращого: милосердя, любові, миру, радості, щастя і це все відкриває нам Біблія. Тільки розвиваючи нашу духовність, ми можемо скористатися цими дарами, адже духовні сили впливають на наше здоров’я, настрій моральне і емоційний стан.
    Медики і відомі фахівці в області здоров’я стверджують, що духовні сили впливають на стан нашого здоров’я, і ​​в той самий час знаходяться в залежності від того ж здоров’я.  
    Вчені вже давно виявили залежність між вірою до Бога і зниженням хронічних захворювань. Релігійні люди на порядок менше піддаються стресам, роботодавці підмітили, що працездатність людей вище, а конфліктів з колегами менше. Релігійне мислення перешкоджають вчинкам, із-за яких можна серйозно захворіти.

 Віра в Бога сприяє зміцненню здоров’ю і в цілому гарному настрою.

Інтелектуальне здоров’я

    Стародавній грек Арістотель казав, що здоровий розум і здорове тіло тісно пов’язані між собою.

    Розум людини відіграє величезну роль у прийнятті важливих рішень, в стані нашого здоров’я і благополуччя.

    Людина – єдине створення на Землі, у якої такі великі лобові частки мозку. Як відомо, лобові частки використовуються в раціональному мисленні. У людини як найрозумнішої істоти, є здатність отримувати потрібну інформацію з минулого, збирати її в сьогоденні і планувати майбутнє. Людина є єдиною істотою, яка здатна бачити і розуміти картину вцілому. Багато людей проживають життя, підкоряюся обставинам, і навіть не намагаються їх змінити.
    Для святкування дня народження багато людей приділяють купу часу, забуваючи про своє майбутніє. Більша частина молоді думає, як пройде їх весілля, а не про те яке буде сімейне життя. Багато хто з нас нехтує колосальними можливостями нашого мозку.

    У сучасної молоді одна з причин розумової деградації, це не правильно поставлені цілі і вибрані пріоритети. З розвитком наукового прогресу, ми просто не тренуємо наш розум. Кожен був наділений дивовижною здатністю вибрати власний напрямок життя.

   У кожного є можливість і право вільно мислити. Для нашого інтелектуального здоров’я, ми обов’язково повинні живити наш розум, і не забувати про те, що погані звички: сварливий норов, ревнощі, гнів, наклеп, неорганізованість, вживання тютюну та алкоголю – руйнують нервові клітини і здоров’я в цілому.

 Фізичне здоров’я

   Фізичне здоров’я – стан організму і його реакція на хвороби, фактори зовнішнього середовища. Для підтримування гарного фізичного здоров’я потрібно дотримуватися декількох обов’язкових принципів:
   1. Харчування – це один з найголовніших індикаторів нашого здоров’я. Наш раціон повинен бути багатим на вітаміни, мікроелементи, більше овочів і фруктів. Краще їсти частіше, але меншими порціями. Сніданок повинен бути ситним, а вечеря легкою!
   2. Фізичні навантаження 
   Задумайтеся, чи достатньо ви рухаєтеся? Однією з найбільших проблем людини є лінь, лінь змусити себе щось зробити, в тому числі і фізичні навантаження, з цієї причини виникає безліч захворювань. Навіть 30 хв. в день фізичних вправ знімають напругу, розслаблюють м’язи, розвантажують кровоносну і лімфатичну системи.
   3. Вода
  Вода -  джерело всього живого. Всім відомий той факт, що організм людини складається на 60% з води. А значить всі фізіологічні та обмінні процеси, що протікають в нашому організмі всі вони проходять у водному розчині, тому й відбувається очищення організму, його оновлення, виведення токсинів, єдине, що потрібно це випивати в день 1,5-2 літра води, бажано без газу .
 Разом робимо висновки: Позитивні думки, духовна стабільність, чистий розум повноцінне харчування і фізичні вправи ЗАПОРУКА ВАШОГО ЗДОРОВ’Я!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Міжнародний День ДНК

  Щорічно 25 квітня в різних країнах світу відзначається незвичайне свято –   Міжнародний День ДНК (DNA Day), на знак визнання важливості г...